bra dag

hade ju en jätte mysig dag med mina brabbar grus igår och idag har jag lagt upp bilder på oss alla=)


Idag var vi med skolan på faktoriholmarna med skolan och det var jätte kul det var det verkligen vi fick pröva att göra papper, att smida en krok, att juta saker och att trycka vårat namn det var kul och spännande och det ska ja ta med mina elever på senare.jag har lite bilder på min grupp när vi arbeter och även på mina alster.


 
Christ och Pierre på faktotum och ute på rast


Elin smider son krok


Sara gör papper

Kommentarer
Postat av: Marie

du är aldrig hemma när jag ringer jag ska bli kompis med daniel ist :) jag har feber och tycker synd om mig själv. vi måste ses snart jag behöver ngn vettig att umgås med! Puss

2006-08-30 @ 19:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback