film ikväll?

16:22
Dagen har gått med mycket regn men nu på eftermiddagen har det srpuckit upp vilket är väldigt skönt,får se om Jannette kommer hit och power walkar med mej ikväll hon och marie kommer iaf imrgon och walkar med mej men innan det ska jag yoga. Ett väldigt skönt sett att starta dagen på faktiskt.
Idag har stefan varit här med mej han komm ca 1,5 timme efter den tid vi bestämmt men men vad kan jag göra? Så vi har suttit på balkongen och snackat lite skit och druckit lite vitt vin dagen till ära,lite vardagslyx ska man väl unna sig=).
Danne den duktiga har suttit/sitter inne och skriver tenta har har pluggat så hårt så jag hoppas verkligen att han klarar den och han ska även skriva en på onsdag och det kommer bara att gå bra för sen ska vi bara njuta av våra sista gemensamma semester dagar för på måndag drar det igång igen....
Nej nu ska ja slappa av lite och leka med min vackra kattbebis tusse love=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback