frågor

Din ålder: 20
Födelsedag: 7/6
Syskon: Henrik, yngre bror.
Hårfärg: svart som synden.
Ögonfärg: Bruna.
Vad shoppar du helst: kläder,skor VÄSKOR,saker till hemmet.
Har du några tatueringar eller piercings? Hål i öronen,piercing i navleln,5 stjärn tatueringar och en "J"tatuering,men de kommer mera.
Hur många skor har du? över 25 par tror jag
Hur många par byxor har du? fler än 6
Hur många väskor har du? 30?.
Har du några smycken som kostat över 1000 kr? min förlovnings ring bla
Färg: svart,rosa,rött de flesta faktiskt
Mat: sallader i olika former,lasange allt möjligt
Sport: kung fu,yoga,power walk,gym,basket
Ord: jorusåatthe
Snusat? ja jag spydde som en gris.
Hoppat bungyjump? Nej, men det blir nog av snart
Brutit mot lagen? Jag det har jag
Fått dig själv att kräkas? ja
Tar du droger? nej
Vad använder du för schampo? olika.
Vad är du mest rädd för? Att inte kunna få barn
Vad lyssnar du på just nu? Lugall-in the cellar
Pizza eller choklad? Choklad, jag är evig tacksam till den som uppfann chokladen.
Guld eller silver? Guld och silver
Vilken film såg du sist på bio? The break up
Vad vill du helst av allt göra just nu? ta igen allt jag inte gjort under min vistelse i norge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback