idag

Idag är en såndär dag när jag bara vill åka hem,det är extremt varmt i mitt rum och barnen är fortfarande jet leggade. Jag vill komma hem och sola och bada och göra sånt som jag vill,det jag saknar mest är ju alla vänner och familjen att bara i stort sett behöva sticka näsan utanför dörren så hittar jag någon att hitta på ngt med eller bara att ta en liten pratstund med..men men så är icke fallet här. jag tycker jätte mkt om att vara med Cathrine och Kenneth men det blir ju intesivt det med.jag är en sån person som får ryck av att vara ensammen och ibland så vill jag bara skrika och gapa och slänga saker omkrign mej men [b]nej[/b] sånt kan man inte göra här för nu är jag inte hemma. inte heller kan jag hoppa runt och härja som jag vill och det är mkycket frustrerande så det ska jag göra när jag kommer hem:). jag saknar att [i]pussas med min älskling,vara så arg som bara jag kan,ringa vem jag vill när jag vill,att klappa på min katt,att vara nere på stan och kika på inget specielt,att kramas med marie,att snacka i telefonen med min bror,att slås med jannette,att dansa i nyon med stefan,att få oväntade besök av peter,att att att göra all det dära som jag vill.tillochmed att irritera mina päron saknar ja faktiskt[/i]. jag saknar jenfa så det gör ont och jag kommer nästan att dö när ja inte får plugga med henne i höst:(.

[i]en anna sak som ja saknar lite grann är att virvla omkring på rekarne och bara vara vara med dej så som vi var då,jag kom när jag ville jag gick när jag ville,ja sa vad ja tyckte och ja jag hamnade ständigt i konflikter,men faktikst så saknar jag det med...


jag tänker endel på hur det var på högstadiet man var störst bäst och vackras redan första dagen,man gjorde som man ville men det var endå så himla tryckt.alla vänner och alla fiender allt det var så enkelt fast endå inte ju sen var det du och jag och jag och du och du träffade någon annan gjorde inte du det så gjorde jag det eller vi bägge men det brydde vi väl oss inte om i längden tror jag..det var en annan tid ett annat liv det var då...nu är nu och i höst ska ja börja på mdh med marie sådetså och vi gör alltid som vi vill![/i]


[b]jag kan inte säga att jag har saknat dej i sommar det kan jag faktiskt inte,men ja har tänkt endel på den tiden vi hade när vi nästan var oskiljaktiga,men det var då och nu är nu och jag var långsint och bitter arg och besviken och ja jag trodde det inte då men jag klarar mej bra utan dej det gör jag faktiskt,visst det är synd det säger iaf andra människor "ni som var så bra vänner ni som allitd..." men nej tydligen inte det var inte vi som alltid...jag tänker inte slösa min tid till att vara långsint och arg och bitter på dej det är du inte värd....[/b]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback