ledig idag =)

Idag är jag ju som sagt ledig vilket är trevligt,men min sovmorgon sabbades direkt när jag blev väkt av Danne och inte kunde somna om för då gjorde sig den hemska värken jag har i HELA kroppen påmind aj aj aj vad ont jag har jag vill bara gråta faktiskt för så ont gör det verkligen.Men en annan skojj sak är att solen skiiner ute och det är fint sensommar/höst väder ute. Jag ska ner på stan och träffa Eric efter tolv tror jag och sen ska vi väl göra ngt och sen kanske jag ska träffa marie och efter det ska jag hem och mjuka upp min kropp i ett varmt härligt bad och sen ska ja bänka mej framför Gilmore Girls och kanal fem och bara njuta av min lediga dag och klappa min vackra kattbebis och hoppas att älskling blir frisk så jag kan herja med han igen:).
Imorn är det skola och träna som gäller fullt ös....

Kommentarer
Postat av: Sara

japp, hittade dig genom maries blogg :P
vi får bestämma imorgon när vi ska träffas nästa vecka, skönt att veta i tid så man hinner planera in annat. du ska få min msn : [email protected]

ses imorgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback