ledig idag=)

idag är jag ledig,eller skolfri heter det kanske så nu ska jag slappa på förmiddagen för att jobba en 12-16 på ett fritids här i stan och det ska bli kul för jag har inte varit på fritids förut så det ska bli en ny utmaning.
Sen så fyller svärmor år idag och då ska jag och älsklingen och hans bror dit och gratta å käka bullar å kanske lite tårta.och sen ska jag hem och jobba på mitt arbete som jag ska presentera imorgon i skolan.
En ganska bra dag tycker jag det ser ut som faktisk..
Var ju på vård cetralen igår jätte dyrt vart det och inte hade ja inflamation heller,men nu har jag fått köpa en snor dyr nässpray som ska göra så jag inte får ont i mitt öra längre och då kan jag träna på måndag fan vad arg jag var när ja missa träningen igår inte skojj alls.men men jag fick ju jätte goda pankakor och trevligt sällskap när jag var på besök hos familjen sköldmo så inte gick det någon nöd på mig inte.
nej nu ska jag umgås med baby tills vi ska åka åt varsitt håll,ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback