soft söndag

15:25

Alla som känner mej vet att jag är en söndagshatare,söndagar är dagen som gud glömde enligt mig,så tyckte jag iaf innan jag för tre år sedan började på mitt extra jobb och började jobba varenda söndag i tre års tid,då hade jag ju iaf något att göra på söndagarna. Men nu när jag sagt upp mej och gått vidare och är en helt vanlig kanske inte valig men iaf en student så kommer problemen upp igen...
Vad ska jag göra med min söndag och visst man kan hitta på massa saker utflyker släkt middag gud vet vad men eftersom att älsklingen har den största tentan evver imorgon och på onsdag så måste han sitta hemma och plugga och har inte det minsta lust att gö ngt med mej,jag hade tänkt att slänga mej på stranden och fixa lite med min bränna men neeeeeeeeej det är målningt och nästan regn här så det var ju bara att glömma. Så efter mkt om och men så kom jag på att jag kunde städa köket det har inte gjorts ordenligt sen jag åkte till norge så då tog jag och gjorde det och här är resultatet..



















Och här är även dagens frukost:


nej nu ska jag hitta på ngt annat att ta mej för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback