Tusse

 

                                                                           Tusse
44158-87


Jag ville bara lägga upp lite bilder på min och Daniels ögonsten som heter Tusse och är världens finaste kattbebis och nej det är inte vi som har döpt honom,han var ca fyra månader när han kom till oss och då hette han Tusse så vi lät honom behålla sitt namn Tusse. Vi älskar honom massor och är så glada att han kom till oss,Tusse älskar att leka med sina olika leksaker nu är råttan hans favorit en anna sak som han älskar är att vara på våran balkong eller att sitta och spana i fönstrena. Han tycker oxå
väldigt myckte om att sitta på Speedy våran sköldpaddas akvaritum och stressa henne,han sätter sig uppepå locket och och kikar ner på henne där hon simmar omkring. Vi schasar ju såklart ner honom men vi ser att han gör så i smyg. Han gillar även att sitta på kanten av badkaret och titta på vattnet som rinner när man duschar. Han sover alltid i glipan som blir emellan våra sängar eller om han själv får bestämma på min huvudkudde och med mig liggandes i skarven.
Nu ligger han i soffan bredvid mej och sover han gillar att sova mycket.
Tusse har en så länge bara en kompis och han heter Romeo och är en liten vit chiuauua hund som just nu bor i söderälje men kommer att flytta hit tillsammans med Sanna och Micke i November och då tror jag att Tusse och Romeo kommer att träffas och leka flera gånger.

Jag ville bara dela med mig lite av min och daniels älskade bebis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback