a long time ago

17.23
Så extremt länge sen ja bloggade..men men har haft en del saker att stå i.
Allt bra här och jag har haft en glad påsk oxå=)

Jag och Jannette följde med våran "moster" Teresa på kung fu=) ah det var så himla kul att nu har vi två även bestämt oss för att börja vilket jag är mycket glad över=) alltid kul när man är två men vi är ju tre så då betyder de att d blir ännu roligare:)
Det är verkligen intressant och roligt men det känns ju konstigt att slå och sparka på någon som man tycker om....jaja man får la bli lite tuffare=)

Har jobbat två dagar denna vecka och det har varit riktigt kul idag var vi ute hela dagen med barnen i det fina vårvädret! Men d e så synd för när d springer så ramlar de å skrapar händera på gruset=/.
jag verkligen älskar mitt nya jobb...så får man lite mera skol motivation oxå...men den har jag tappat totalt så den får jag ta och leta reda på för imorgon måste ja verkligen plugga.....

Det är så UNDERBART att vårsolen har bestämt sig för att kika fram=) I just love it.
Och utan att avslöja för mycket här så kan ja ju nämna att det har ordnat upp sig så bra för mej tills i sommar....

NU till en annan sak..ja kan inte bestämma hur vida ja skall sätta i hårförlängning i vår igen eller om ja skal satsa på en ljusare ton i år och försöka gå ner några skalor...kanske inte ska bli
"bimboblond" men kanske lite åt det hållet...man måste väl pröva sig fram eller?

Nu ska jag hoppa in i duchen för ikväll får vi besök! Jag älskar fredagar:)


jag sitter här en stund
jag blundar men ja ser endå
ja räknar varje sjunde våg
och svävar i en guldträdgård
har suttit här ett tag
sommarnatt blev sommarda
ja ville aktivera min tro ja ville höra gräset gro
för hela året har jag väntat på juni,juli,augusti
för vindarna är varma då
juni,jul, august......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback