Sassy Sunday

09.17
Trots att jag var på möhippa igår så är jag endå uppe ganska tidigt tycker jag =)
Har suttit och kollat igenom bilderna från igår oh man va kul vi har hade, det var verkligen lyckat och hon kommer att vara så vacker den dagen hon ska gifta sig.
verkligen lyckat blev det.

Och ikväll är det party igen:) japp och det ska bli såå kul, vi ska ju ha inflyttnings fest och ja tror verkligen på det. synd bara att tre av mina närmaste kompisar inte kan delta p g av flytt till andra delar i sverige/världen.
Jag är på riktigt bra humör så det här ska nog gå vägen!
Men först ska det jobbas lite vilket ja direkt röstar nej till men va fan är inne på sista spurten nu så.....

och en rolig nyhet är att på tisdag så kommer nog Tusse till oss och det är alltså ingen god vän utan en katt:) en liten kattbebis...(och då tänker ni vem fan döper en katt till Tusse,OBS! jag är inte den skyldige).
Tusse har ingen stans att ta vägen så nu ska han få komma till oss och bo, just nu bor han hos Marie i min gammla lägenhet men den är ju lite liten så nu ska Tusse komma hit till oss...sen får vi ju räkna med att ha marie springandes här i tid och otid...men ja tycker om henne så det gör inte så mycket!!
Nej tillbaka till verkligheten nu ska jag ta och göra lite nytta innan jag ska åka till jobbet.

Ha en trevlig Valborg!
Kram, Josephine




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback