Fucking monday...

Måndag morgon!!
05:50 klockan ringer upp och hoppa,,,dannes snälla pappa skjutsade mej till stationen peter skulle till Romme....=) Men mitt tåg var försenat tio min så då höll jag och jennifer nästan försent till skolan,men sen så när vi var på tunellbanan så stannar den oxå då var d knas där med men d gjorde inte så mkt för vi gjorde NADA på datan det känndes as kalas när man klev upp sådär tidigt för att inte göra så mkt för att sen ha håltimme i tre timmar och då fick vi destomer gjort i love my SA grupp!!!
Sen åt vi panik lunch med makor igen(typsikt oss) sen hade vi föreläsning den var  SÅ HIMMLA BRA!
Men tre timmar är endå tre timmar sämsta stolarna oxå=/

Sen var d bara att hetsa till tåget hem å laga middag åt marie och min älskling....sen dog vi i tv soffan å älskling sitter framför datan..=D
Nu har marie åkt ja skall läsa lite nu sen skall jag sova=)

Imorgon har ja mkt saker att uträtta så det så!!!



Helgen:
den bästa på länge mina tjejer jag älskar er d ska bli så jobbit när vi splittras ,
hanna å ja= kvar i stan ett tag tillsammans<3
hanna and me
Familjen i söndags älskar er så !!!

always and forever daniel och josephine



nej nu skall ja plugga lite=)

hi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback