måndag idag

23.09

S
kola alldeles för tidigt för någons eget bästa, 05.40 stutsade ja å sambon upp ur sängen =)
Sen hetsade vi till våra tåg och  mitt var ju såklart sent.

Världens segaste föreläsning idag känndes inte värt att åka till skolan för d lilla men men skam den som ger sig.

Sen var ja på stan en sväng träffade moster i love her....träffade fialotta och marie men ja är så himla trött.

Sovit för lite ätit för lite= jag blir den värsta bitch nu nånsin kunnat drömma om.....=( förlåt alla för idag...
men jennifer förstår mej så det såe...vi var trötta å suriga tillsammans i skolan så det så...

Jennifer är så ledsen för din skull men jag finns här för dig gummz=)


nej nu skall ja slagga man måste ju vara från sitt bästa sett på Valentines day... <3



Daneil  och jag
       since
2003-01-11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback