monday


17.06
Jaaaaa idag så kom min vårjacka som ja beställt=D å lite annat smått å gott!!
Ja Ja Ja nu väntar jag bara på våren=D så ja kan glida kring i min nya jacka =D
å mina nya stövlar som ja ska köpa på fredag=D I´m so lucky!!!

Nog med det där med matrella saker va på föreläsning idag om "Etik och moral" åsså var det en tjej som kläckte ur sig en SÅ pinsam grejj alltså man trodde man skulle dö.
Förövrigt lät det som att hela den andra klassen var ute efter att sabba denna föreläsning man blir så less altså...
Vi kollade på film idag en fransk film och den var så himla hemsk handlade om en förskola där alla var så fattiga å en mamma tog sitt liv och gav sina barn gift så de dog för att d skulle slippa frysa för elbolaget hade stängt av värmen på vintern å så hade de inga pengar att köpa mat för heller...Man blir så ledsen och så berörd av att se sånt att ett land som frankrike inte alls har samma sociala nätverk som vi sverige....ush  man ska tänka påhur bra man egentligen har det..

och sen är det en brud som säger att - bara för att ja inte ser alla hundratalsbarn som svälter till döds varje dygn så tror man ju inte att det är sant....

å d va hennes motiv till att inte skänka pengar......för då ska hon va ego å köpa kläder....
jävla f###a...

"Ingen kan göra allt men alla kan göra ngt"


nej nu ska ja plugga å glo tv...


puss,Josephine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback