Sassy Sunday

Söndag idag jao=)

Hoppade upp ur sängen kl.10.00 imorse för att de mig av tllsamans med pojken till IKEA vi skulle göra ett ärende åt my papa=) d gick as kalas vi passade samtidigt på att kolla in saker vi ska ha till nya lägenheten=) D kommer att bli SÅ bra d vet jag=D
Vi hade jätte mysit när vi gick omkring där å kolla balla saker...

Igår så fyllde Karin 20 d firades med party hemma hos henne d va jätte trevligt,d fortsatte ut på korgen men ja å älskling åkte hem och la oss=D Och med tanke på hur trött jag är idag så var d nog välldigt smart av oss =)

Det var jätte kul att träffa alla d var ju så himla länge sen jue=(

Jenfa å Marie -sänder en tanke


Imorn
börjar en ny vecka med nya krafter och det är LÖN framförallt...

nej nu ska jag gå pojken kommer snart då ska vi pussas =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback