två kära återseenden:p

Idag så började jag och marie dagen med att simma ca 35 längder det va duktigt tyckte vi=)
sen i simmahallen när ja stod och speglade mig så stod en person och tittade på mig i spelgeln och då va det Stina=) min alldeles egna Stina<3 hon har kommit hem fårn usa..så nu ska vi simma å luncha ngn gång i nästa vecka=)
det var så skönt att se henne...
Jag var och simmade igår med och nu skall jag köpa kort där ska simma 3-4 dagar i veckan det är jätte bra för mina knän och leder=)

Sen så lunchade jag med Vickan och det var jätte trevligt =D det var så trevligt så har inte sett henne på länge, vi gick lite på stan och så och shoppade åt Vickan hon är en bra brud=)
å sen kom moster oxå då åkte jag med henne på en tur och vi var och köpte lite saker på silvan oxå så va vi på Willys sen åkte vi hem till henne och kollade på hennes nya gardiner d va jätte fina=)
sen hem å käka med maken sen hem hit och plugga och nu sitter jag här=D
Imorgon ska ja till skolan då får ja träffa Jennifer igen=)


Snart börjar O.C ska bli as kalas=)


Igår var d alla <3ans dag då myste jag och min Daniel älskling=)
jag älskar han massor=D
Och vi blir snart sambor=)



Kommentarer
Postat av: Marie

haha du tror inte att det va lite meningen att reta folk :P

2006-02-19 @ 16:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback