Vardag

London
idag
idag har d varit en extremt lång dag,tog tåget vid åtta och var tillbaka på stationen i eskilstuna vid sex...Mellan det då?? Frukost på centralen med Jennifer som kom in tidigare för att sälskapa med mig för att mit tåg går så dåligt när vi börjar elva...Snällt å gullit av henne....
Sen var vi i skolan mellan 11-13 fick massa info om kursen och hur allt skal läggas upp. Så efter det begav vi oss till odenplan för att införskaffa studnet literatur för 700 fräscha....;(
Men den fanns inte där så ja missade mitt tåg och ja och Jennifer beslöt oss för att handla på akademin som ligger i stan i stället bakom NK(han som skulle förklara vart borde inte bli guide om ja säger så).
Efter mkt om och men inhandlade vi våran literatur å avslutade sedan dagen men en alldeles för sen lunch på Åhlens city...Då var vi rätt slut men d funka endå...Enda tills ja sa god bye till Jennifer och klev på tåget för då stannat tåget i fucking läggestan då va d trasit.....VA FAN GÖR MAN...
Tillslut kom ja hem  trött å jävlig till en tyst tom lägenhet så då va d bara att hoppa in i duschen för att sen diska å laga mat....Å då ngn gång kom Danne så nu sitter vi här heelt utslagna å snart börjar oc......

Marie har varit här mkt i veckan henne tycker ja massa om taco torsda imorgon.....
marie
"Marie du är stark
Du klarar detta
Å jag finns alltid
här för dej"



I lördags var vi ju hos sanna å micke d va jätte trevligt vi var på en jätte mysig restaurang å sen var vi hemma hos dem å kolla på film <3 Måste börja träffa dem offtare=)

Annars har d flutit på bra i skolan i måndags träffade jag katja å vi planerade sannas möhippa skoj skoj=)

Imorn skall jag till gymmet springa lite å så d ska bli skönt!!
Sen är d taco partaj waw hoppas dannes polare oxå kommer d vore ju nice tycker man=)
Skal läsa oxå i några av mina böcker imorgon ska kolla på mitt eget schema som ja gjort å se vad jag skal läsa först å sådär....
 
På fredag är d skolan som gäller nåra timmar sen hem å plugga sen skal ja å danne va med anna och tommy hemma hos dem=)

På lördag:
ut nästan alla kompisar=)=)

På söndag:
till moster i norrköping
sen plugga



Nej nu skal ja mysa med älsklingen min
puss puss<3


Kommentarer
Postat av: Marie

Josse du är bäst! tack för att du finns! :)

2006-02-01 @ 21:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback