idag är en såndär dag....

Idag är en såndär dag när man vaknar och är glad men somnar och är mindre glad..

Skolan börjar på måndag höll på att förbereda för det, så ringer det på dörren.
Då står det en målare där som säger att han har fått order att renovera min lägenhet
med start på måndag och att jag måste flytta ut mina saker tills dess...
Så då var det bara att aktivera brorsan och börja packa saker och plocka ihopp möbler.....
Usch så nu kan ja inte sova hemma på hela veckan,det känns jätte stressigt att inte kunna sova hemma under första veckan i skolan. Ja det känns inte alls roligt och ja tyckte så synd om dendär målaren som såg mitt förvånade ansikte när ja sa att ja inte hade en aning om att de skulle renovera.....
Jajaj sånt är livet detta skal inte förstöra min nya start i livet...

Hm jag som såg fram emot mina och dannes sitsta lediga dagar tillsammans men ikke sa nikke....nu skal vi packa saker istället i helgen....


Annars: middag hos mor,far och bror ikväll...=) vi fick glass till efterätt och ja tror att jag är överkämslig mot laktos så nu har jag jätte ont i magen,får gå och kolla det där..

Träffade även min å brorsans katt selma,hon är så fin=)hon fyller 10 i sommar=)

Allt känns lite motigt just nu, men jag skal fan klara dethär ja har alltid varit stark och det kommer jag att fortsätta att vara..

Så det så.

skal snart slagga...

take care/ andrea-Josephine



Kommentarer
Postat av: Sanna Panna!

Ojoj.. ska du bo hemma hos dina päron sålänge han renoverar, trist o inte veta i förvag!! SUCK SUCK!!
Take care
Puss o kram!!

2006-01-20 @ 23:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback