long weekend

Ja nu är man ledig fre-mån..Jätte skönt skal det bli,jag är så himla trött...

Har varit i skolan hela veckan det har gått jätte bra å ja har träffat tre nya polers=)
Jennifer,Karolin och Maria...=) vi har jätte kul hela tiden å alla tror att vi kännt varandra läänge....ALLA vill hänga med oss :p

Sanna panna var här igår igen jätte kul och på lörda skal vi till dem....
Jag skal planera en möhippa åt en viss person som snart skal gifta sig =)=)
Wow jag kungar på det d ska bli så kul å jag är så GLAD för den kompisen..Hon är den första kompisen ut i giftas gänget...massa vuxen poäng till dem =D och det är såklart  SANNA


My girls my lovers!!My vamps...

 
Hanna,Karin,Tove,Anna och jag:p
Kommer alltid att finnas i mitt hjärta kommer alltid att älska och avguda....stötta å ha i mina tankar....
Så långt bort men alltid alltid här hos mig...
JAG ÄLSKAR ER

Jarå flyttade hem idag ja å pojken finaste gröna tapeterna har jag=) d e så fiint...Synd bara att vi inte skal bo kvar men jag skal ha gröna tapeter i våran nya Stora lägneheten....

Daniel Jag och Kissen = nya familjen....


Imorgon:
skal jag gå och kolla upp min misstänkta laktosallergi å sen har ja haft ont i halsen i tre veckor nu så ja ska kolla det oxå...
sen skall det ringas till en dam på mdh:p
kolla på brallor...
träffa my man to be efter hans skola..
ringa mamma mu
och sova...

På lördag:
sova
storhandla
stälje

Söndag:
Sova
plugga
bandy
fika

Måndag:
fika och planera möhippa
sova
plugga
ringa my school girls


Pappa mamma henke selma - tack för den vecka ni är bäst...

stefan vart 'är du??



Marie my slut du å jag = crazy students.....

Alf:s lärarvisa
Melodi: Bamse

Lärarstudenter vet ju bäst av alla
Vi begränsar oss inte till att sy (maskin)
Vi kan festa bäst av allihopa
dansa dricka och fulla kan vi bli

Vi vet allt som ni vet
ni vet ingenting som vi vet
vi vet allt som man kan veta
och det vet vi visst

Styr och ställer över er elever
utan oss lär ni inte finnas till! ;)


Jocke vi skal ses snart kom och kolla min tapet..

Över and out i skal kramas med my man to be.....//Josephine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback