no 1 school day

Idag första skoldagen.

Och det gick bra,precis som förväntat!
Vi är nog ganska många som skal läsa just den inriktningen,det var såklart mest tjejer kanske bara fyra killar..Men det är ju inte så konstigt.

Funkar bra med tåget tycker ja,bara det kommer när det ska så går allt kanoners..
Fick ju gå upp ganska tidigt oxå men d är världens bästa schema inte allt för många tidiga mornar.
Vi har bara fått schema fram till v.12 man får en kurs i taget lixom...

Annars verkade det bra satt med nåra tjejer på föreläsningen sen gick vi å luncha ihopp och de var trevliga så det var kul. Man behöver ju inte va bästis med alla ju när vi e sådär många räcker med några stycken tycker ja vi är ju inte där för att umgås...ja skall göra mina 3.5 år skaffa ett jobb och gå vidare i livet så....

ANNARS:
Jaru hoppas d blir klara med min lägenhet tills på Onsdag så jag kan flytta hem snart..till mina fina gröna väggar=) kommer bli as kalas sen flyttar jag ju därfifrån så....

ska kolla på prison preak sen skal ja sova har knappt gjort d på hela helgen så..

Tack och godnatt....
Sthlm imorn....



Daniel jag älskar dej 11/4-05

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback