sanna och jag

idag...så har
sanna varit här och hälsat på mej,det har varit jätte kul=)
jag träffar henne inte så offta men det gör inget för jag vet alltid varti ja har henne..
vi är så bra vänner och jag saknar henne så mkt när hon inte är här hos mig.
gick å tänkte på hur kul vi kunde ha ihopp när vi gick i skolan tillsammans bara hon och jag skrattade åt saker som ingen fatta mer än vi...
och så var det idag men precis som förut och det var väldigt trevligt. hon är en riktig vän.
ja men nu har hon åkt hem men vi skal bli bättre på att ses och det är inte något vi bara säger vet ja för nu skal vi ta tag i dethär...

nu sitter jag här och skriver och stefan ligger i soffan och glor på tv..ja tror han har ganska kul=) vi har kul ihopp han och ja vi är väldigt lika.

jag har snart varit sjuk i två veckor och hoppas att ja blir firsk snart.
imorn skal ja och älsklingen käka middag ihopp han är hos sig och pluggar inför tentan på fredag stackars han.

nej nu skal ja vara lite social mot stefan!

tack och god natt/andrea josephine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback