today 19:50

Idag..så var jag och mormor och käkade lunch,sen så gick vi och spanade i affärer. Vi kollade på kläder som ja skal inhandla nästa vecka när jag får lön. Man måste ju fixa lite vardagskläder ju när man skal gå i skolan och vara seriös.
Har ju inte behövt ha vanliga klädern när jag har jobbat då har vi ju våra jobbar kläder=)
 
Tar det bara allämänt lugnt nu, är fortfarande jätte förkyld och det är ju inte alls kul hoppas ja blir frisk tills på måndag.

Har beställt två böcker på nätet ja blir så jävla förbannad det är mkt billigar än att gå i butiker och det är ju iaf lite skönt..då får ja dem på brevlådan..ser ja fram emot Jenna Jamesons självbiografi och sen ego girl, så jag har något att läsa på tåget.

Marie kanske kommer hit så vi kan snacka om att bli lärarstudenter,ska bli kul med der är ju synd att vi inte kom in tillsammans...

Daniel och jag snart skall vi flytta=)
du och jag
nae nu skal ja ta och glo lite mera på tv=)

/Josephine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback