Agh..

Agh jag råkade radera allt ja nyss skrev. iaf ja blir galen snart ja kommer att börja klättra på väggarna snart..BLÄ BLÄ BLÄ det värsta jag vet är att vara ensammen och att INTE ha någon att prata med ja blir knäpp snart...och sen att jag skall sova själv oxå gör ju inte saken bättre=( men jag är stor så jag skal klara av att sova själv så det så!!!!

Känns konstigt att d bara tagit slut nu efter tentan att det är så lungt nu innan nästa kurs...men men d ska man la ta till vara på =D


Imorn ska vi kolla på lägenheten d ska bli jätte kul, vad som ska bli mindre kul är att vi skall få veta vad all tapet och färg kommer att gå på och det blir nog inte lite pengar heller.....i want money....


but but vi har ju kollat efter kattbebis nu oxå ja ska ha den ulligaste och gulligaste=)

daniel aj lav ju


I Veckan

slutföra pep kursen
fixa med flytten
dildo party
bröllopsfest
till IKEA med marie som fyller 20
lön
träffa jennifer

Sanna och micke grattis till äktenskapet jag ser fram emot lördag=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback