wedding=)

Japps idag ska jag å daniel ha en allmänt festlig dag..

*först skall vi till marie för hon fyller 20 bast idag..min alldeles egna slaskora!!men hon tjafsa ngt om att vi inte ska få ngn tårta så nu vet ja inte vad??men men ja går ju på diet som det så fint heter..så hahhahhaha=) det ja som mest kan tänka mej att peta i mej är en halv bulle i sånna falll...hhhahha


* sen ska vi på dagens STORA händelse (förlåt marie...) men vi ska  på BRÖLLOP,LA BODA, WEDDING!!! det ska bli så skojj..eller ja vi ska ju inte på själva vigseln utan på partajet och om ngn här ute i detta avlånga land nu missat det så är det sanna & Micke som har gift sig=)


åhh jag ser fram emot en alldeles underbar dag=)

Igår var det dildo party hos hanna det va nice.. men jag tog även min brun utan som oskuld och jag tror redan att jag är beroende=) vet ni hur brun man blir eller??ja det vet ju säkert alla för jag är ju så jävla sen jämt men endå=) nu skall de strykas på ett lager till hahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback