20 om en vecka

23:43
Idag är det en vecka kvar tills jag fyller 20 en hel vecka!!
Iiii det ska bli så kul,ska har party för familjen och släkten på tisdag.
Och på onsdag ska jag fira med de närmsta vännerna vilket ja ser fram emot så mycket.
Idag är det även 8 dagar kvar tills jag åker till NORGE och kommer hem någon gång i augusti.
Det ska bli roligt och spännande och ja jag kommer såklart att sakna Daniel massor,men det
kan vara bra det med ibland.

Nu har jag och Jennifer och massa andra personer avverkat våra första 20 p på högskolan wow säger ni,beundransvärt säger jag=D
Jo serrisöst för att vara mej så är det faktiskt så!!
men men....

Jag önskar mej en resveska när jag fyller år=) för jag behöver en och jag har alltid velat ha en egen fin resveska=) Och nu har jag hittat en som inte är så dyr heller=) och det är jag verkligen glad för hoppas hoppas hoppas=)

Ni kommer attt kunna läsa mera om min NORGE vistelse på www.resedagboken.se
den 10 så får ni veta vad jag heter där=)
Ha det så bra och sov gott!!

/ Josephine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback