annor i massor=)

16.34

Japp så blir dagen i dag..min älskade Anna kom hem från gbg igår och nu så har hon varit här å kikat på lägenheten å fikat:) massa mys anna och jag...tyvärr så är hon ju inte hemma så offta men har ja tur så kommer hon tills jag fyller...hon kommer dessvärre inte att vara hemma när hon fyller så....vilket är really really trist tycker jag.....

och ikväll så blir det mera ANNA men inte samma ANNA dock ikväll blir det nämligen Anna & Tommy vi ska dit å grilla å d ska bli jätte mysit å roligt var så himla länge sen vi träffade dem och gjorde något men nu ska det bli ändring på det...

mkt i skolan nu och vfun är kanske inte jätte rolig,..men nu har ja bara tre pass kvar på MCD å det ÄGER!!!


nej nu ska ja lägga upp lite bilder på anna och anna kanske...

ha en bra lördagkväll/

Josephine


Karin & Tove kom hem nu<3


 anna & Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback