Fredag

08.56

Har blitvit lite bättre med förkylnigen men klart sämmre i halsen...ja som ska till tälje i dag i en kvart och få mitt betyg.men ja åker tid ett tag innan och lunchar med Eric när man bor i Flen så går tågen inte lika offta som från Eskilstuna.
Men men d ska nog gå bra,det är jätte fin väder idag precis som igår.synd bara att ja är sjuk då kan ja inte vara så tunt klädd som jag velat...men men ska iaf ha på men Pilot brillorna=) i like em alot...
Tusse busade massa på morgonen så jag fick kliva upp innan klockan ringde å leka lite med han Danne har sovmorgon..
Nej nu ska ja duscha och ikväll är det fotboll som gäller!
Nej Tusse och jag ska äta frukost nu !!

Kram,Josephine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback