Helg

22.18

Så har det varit ännu en helg. men denna helg så har jag varit sjuk, det var jag ju hela förra veckan och det har inte alls varit kul. fick va hemma från både skola och jobb och det har inte alls varit bra. i fredags så gjorde jag ju examination i fredags och det gick bra men d var ju kanske inte värt att åka till tälje för att vara i skolan i sju minuter...jag hatar...=(
lördags å söndags var ja ju hemma å va sjuk va å gratta nicklas å sa hej då till karin som flyttar till Florens ikväll jobbit...men men hon kommer ju hem igen=) annars så har ja mest legat i soffan å tagit igen mej min tusse bebis har latjat runt i helgen i heela lägenheten så ja tänkte publicera ngra bilder på våran bebis:)

Idag är det en månad tills ja fyller 20!!

tusse






Visst är han söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback