Jordgubbar,melon & päron

18.23

Var i skolan i dag på morgonen sen åt ja lunch å gick på stan med min bror och stefan=) d var mysit och trevligt.
sen så gick jag hem för min farmor och farfar skulle komma förbi och låta deras hund teddy

 möta våran tusse bebis=)


bägge tyckte d va lite obehaglit men samtidigt spännande så jag tycker endå att det gick bra..
farmor och farfar hade med sig jordgubbar,melon och päron och det var välldigt gott och sommrigt :)
nu börjar det kännas på riktigt att sommaren snart är här,med studnet å sol och bad och allt vad det innebär men även min 20års dag närmar sig med STORM steg=)
skall bli kul det är lite stort att fylla 20 och så =)
nu sover tusse bakom datorn han tar d lugnt nu och pustar ut när hunden har gått:)
men han var så dukitg och jag hoppas att d två kommer att bli vänner tillsut=)
nej nu ska ja ta och hitta på ngt annat att göra medans krämen jag har på benen för att göra dem brunare torkar=)
ha en bra kväll!!
/ Josephine

Kommentarer
Postat av: Marie

du ett mirakel har hänt jag har uppdaterat min blogg :P

2006-05-21 @ 11:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback