ny vecka

23:07

Bakis söndag skulle man nog kunna påstå!
Kusinerna var på besök i stan så d kom hit å kolla på lägenheten och käka lite glass...
sen var d släkt middag som gällde,och det var trevligt och gott!
Daniel min älskling hjälpte mej att printa ut min exam så den vart klar vi skaplig tid=)
Sket i att träna idag hade inte riktigt kunnat hålla fukos uppe idag så d va bättre att inte gå dit...
Bakis mys med stefan och daniel=) NU ska ja ge danne världens största kram.
Sen ska ja röjja saker jag/vi är rädda om...för att inte Tusse som kommer imorn skall riva ner ngt och göra sig illa....
Sen ska ja sova=)

I Veckan
Tenta klart,,,
Träna kung fu
Tusse kommer hem
Jobba & Jobba
Motionera med Jannette
Vila=)
Ska se om Sanna och Romeo kanske vill komma och leka med mig och Tusse någon dag oxå=)
Sen får man se hur resten blir....

God natt/
Josephine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback