Tusse och Jusse...

08.26

Natten har gått välldigt bra Tusse har sovit den större delen faktiskt,men sen kl 07.00 när dannes klocka ringde så var d köört.Tusse förstod direkt att vi var vakna men att vi inte klev upp ur sängen så då började han att jama för att han visste att jag skulle komma och se hur det var med honnom....Sen när daniel gick en halvtimme senare så vart det bara värre,ja hade tänkt att sova till kl.09.00 för att sedan gå upp..jag är sjuk och mår inte alls bra men nej då. Det förstår ju inte Tusse så när han för en kvart sen jagade upp mej ur sängen så blev han så glad så...
NU ligger han på Dannes data stol och myser lungt för att nu är jag ju uppe med honnom men HAN sover....
Idag ska vi vara hemma och ta det lugnt..Jag ska bli frisk och tusse ska känna sig mera hemma Karin kommer idag och det ska bli välldigt trevligt...Hon flyttar till florens i sex månader och lämnar mej, tusse och eskilstuna där hän....Men men jag vet ju att hon kommer tillbaka så det gör inte så mkt=)
Nej nu ska jag och Tusse äta frukost...
Sen ska vi nog ringa Sanna och Romeo för vi vet att de oxå är hemma idag....
kram kram Josephine och Tusse


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback