veckan som gått...

23:22

Måndag
så var jag i tälje på min vfu plats,sen så tränade jag på kvällen=) peter ringde och berättade att han tagit körkort=) jätte kul för honom...
Tisdag
v
ar jag på vfun och sen så åkte jag och daniel ut till mina föräldrar och grillade,min morbror var där och hälsade på,på kvällen fick vi mottaga en tråkig nyhet som var välldigt jobbig för oss alla....
Onsdag
tog jag en välförtjänt sovmorgon och sen pluggade jag och jenfa över internet sen kom marie förbi och efter det kom min bror...sen på kvällen tränade jag...det var kul=)
Torsdag
idag så tog jag en sovmorgn till jag mår ganska risigt och känner mej välldigt nere,ja var på möte på mitt nya jobb och sen åkte jag ner på stan för att träffa marie,däremellan träffade jag min farmor=)jag fick några tröjor av henne d var välldigt fina.sen gick ja och marie på stan senare kom mamma vi hittade ingen klänning jag kan ha på bröloppet nästa lördag=( sen kom danne ner på stan vi gick och åt och sen så gick ja å dannes familj och kollade på jannette för hon hade cabbaret=vet inte hur d stavas, det var kul=)
nu så kollar ja och danne på film=)
imorn
ska jag och brorsan ner på stan och leta på finkläder till oss inför sommaren och våren...

/Josephine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback