alone...

Att sitta själv hemma en lördag och kolla på fim i detta fall Couty Ugly stör mig faktiskt inte alls längre (kan bero på att finns det många fler saker än heta brudar som dansar på bardisken,ja det gör det jag vet).
Imorgon flyttar jag hem igen,har bott en och en halv vecka hos stefan nu tack så myckte gubben jag älskar dig.Visst det är tungt nu men det löser sig det gör det jag vet...det är jag och tussebebis nu och vi klarar detta det vet jag=) marie kommer och leker med oss imorgon och det är najs tycker vi.tack för ikväll..snart ska jag sova ligger och kollar på SATS ska köpa boxen till mig själv i julklapp mean me jag vet man ska inte köpa julklappar till sig själv med ffs nu är jag ju själv....käka första pepparkakan och lusebullen i helgen var från skoga från Peter tack så mkt vännen smaka massa gott ju=).det är nästan så att jag kunde känna lite lycka inför julen men nej "josephine hettsen inför jul och stressen och pressen" kommer nog aldrig släppa jag diggar inte jul,visst det blir andra saker när man får barn jag vet så i år är det för Williams skull....
Nej nu ska jag sova en stund så jag kan vakna och prata med stefan när han kommer hem från jobbet...


NU lägger du av jörgen det är inte rolig längre....(Josephine & Marie)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback