att se dig må dåligt gör så ont i mig...

Idag är det lördag,som jag misstänkte igår så ser jag knappt något för ögonen är så svullna.men jag överlever det med.ídag vet jag inte vad som står på menyn farmor undrade om jag skulle med till landet en sväng över dan sen fanns det även förfrågningar om utgång ikväll från andra håll men vetefan om jag är så sugen på att gå ut,nej så blir det nog inte...fanns förslag om middag med en vän eller tv mys med en annan vi får se vart det leder och hur denna dag kommer att bli...imorgon är det ikea och sen ska vi träffa gruppen och gå igenom redovisningen på kvällen..det känns bra vad som känns mindre bra är att till på onsdag ska jag skriva ett paper på en bok jag hatar...hoppas även att jag får jobba lite denna vecka så jag blir lite julkapps rik...=) kan behövas.nej nu ska jag nog äta en macka och svara på lite mail.
ha det=)



44158-166



det lutar åt att det blir en tatuering vid nästa löning vi får se vad som händer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback