danmark...

Har varit med sara idag på årbyskolan vi skulle intrevjua en klass om deras förkunskaper ang vårt tema.men det hade blivigt en miss och de fanns inga barn att intrevjua så vi fick boka en ny tid och sen gick vi runt lite och jag hälsade på mina gammla lärare i just love em,fick massa kramar och de är så söta allihoppa de var rikigt bra lärare det,gick omkring där i korridorerna och kännde minnena ösa över mig,de hade satt upp lucia kandidaterna när vi gick i nian var tove lucia,hon var så fin den vackraste ever faktikst. Sen gick sara och jag till biblan och lånade böcker sen gick jag hem till Anna och världens varckraste william,han åt och han var så söt han växer så det knakar.
sen gick jag och simmade med mare=).
Nu ska jag plugga lite sen ska jag på möte vid sex tiden. sen ska jag hem igen och vila,har ju redan gjort mitt idag simmat det var så skönt.

Tusse hade just ner en blomma hans första ever,det var inte vilken blomma som helst det var min fina orkide och den gick av jag blev jätte ledsen för det var den blomman jag fick av Jennifer jag tänker på henne när jag tittar på den...jag tog blomm delen och satte i ett glas i köket....


Kommentarer
Postat av: Jennifer

du kan få en ny blomma!

Postat av: Tove

Hej älskling!

Vd glad jag blir, Årby.. :) Har också skaffat blogg nu (som du antagligen läst mina flummiga mejl om) men håller mest på att lära mig hur den funkar för tillfället. Imorgon bär det iväg på kryssning, jag är redan bakis så det räcker, men det ska bli kul! Komma bort och tänka på nått annat.. Hörs till helgen, den bli nog lugn för min del. Hrm, hrm.. Puss söt!

2006-11-22 @ 19:48:18
URL: http://toverundstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback