du

det är alldeles för tidigt och som tur är har jag inte kännt efter hur det känns idag....det är mitt bästa tips kän aldrig efter aldirg nånsin...
snackade med Philip igår jag tänker på dig hela tiden är så hemskt ledsen för din skull...
själv ska jag simma idag med marie och ikväll ska jag på viktig midda hos farmor & farfar faster kommer oxå att vara där lycka...
Jag vill vara där det är varmt inte här där det är så kallt och jävligt...i nio fall av tio går allt åt helvette under denna årstiden...vintern 06 låt mig vara....


"Hon känner efter om det här är att vara fri
Om det här är ett liv med någon mening i
Det är ingen som tjatar längre
Det är ingen här som ber henne stiga upp
"

-Winnerbäck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback