ffs

Jag vaknade klockan sju idag det är söndag och jag har sovmorgon ja det känns ju skojj...det är kul nästan jämt....

Daggens påstående : eskilstuna är sjukt litet mindre än du anade...

Dagens fråga: Marie vart tog våra små problem vägen ?
minns du när våra största problem var:
vem som skulle gå på systemet åt en och hur man skulle förvara alkoholen på mest diskreta sätt fram till helgen,
vilka strumpor vi skulle ha på oss på basketmatchen,
vilken penna vi skulle skriva med i skolan och vilka killar vi skulle hångla med kommade helg...när vi stod i timmar framför spegeln och planerade vilka kläder vi skulle ha vilka dagar enbart för att då visste man att man skulle stöta på vissa personer.
när ens största problem var att förklara varför man hängde extra mkt utanför en viss klass klassrum och varför man alltid kom tio min sent till vissa lektioner vissa dagar mitt i skoldagen...
marie ffs vad har hänt måste vi vara vuxna måste vi ta ansvar??kan det inte bara vara sjuan,åttan nian mest nian faktiskt eller?? kan vi inte bara vara där igen så vi slipper allt detta jag vill inte mer det är jobbigt och tråkit och blä...



men jag hoppar jämfota av glädje endå....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback