helg

Fredag:
En bra dag slapp hemmakväll käkade rösti mm och kollade på love acutly den var så bra,på något vänster så har jag ju lyckats missa den innan men ja den var roligt=),missade en del där på slutet bara=/ får väl ta och hyra den eller ngt..

Lördag:
Nere på stan på dagen och kollade efter jeans och lite annat smått och gott,ska gå ner i veckan och kolla igen tänkte jag...
Åkte till faster med mamma,pappa,farmor,farfrar och henke på kvällen. träffade hennes nya pv oxå han var trevlig han vi fick lax och det var faktiskt jätte gott=) jätte fin längenhet har min faster det var mycket trevligt..så kul julen kom på tal och då blev det ju kallabalik vem ska laga mat när hur och var och tillsammans med vem och vem ska åka när och vem ska åka hem med vem eller ta tåg eller bli hämtad ....hahha vi kom lite frammåt i våran disskusion iaf hahha men kul var det...


kom hem igår somnade som en stock sen ringde du,fick veta att ngt hemskt hade hänt nere på lotus,fan vilka idioter det finns...tack för att du ingrep vännen det behövs sånna som du....


Söndag:
Danne kommer och hämtar alla sina saker det känns tungt sjukt tungt faktiskt det kommer bli såå tomt,men det är väl det som är rätt tyvärr...tomt utan han och speedy bara jag och tusse kvar nu ju,men vi klarar oss.....


nej nu duscha och frukost...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback