hurt....

hemsk dag,igår var den värsta dagen i mitt liv....jag ser mig i spegeln och ser en hemsk elak person....allt känns bara skit nu,jag ville knappt öppna ögonen idag.orkar inte orkar inte med en sånhär dag till....jag känner mig fri men budnen,glad med ledsen arg och sårad älskar och hatar....jag känner en frihet men samtigidt en konstig kännsla i magen jag vet inte vad jag ska ta mig till vad jag ska känna tycka eller tänka...allt är bara så tungt...snälla kan det inte komma ngn och berätta för mig hur jag ska leva och vad jag ska göra...jag vill bara vara nära få vara lycklig och glad men en del av mig vill bara lång långt härifrån där ingen vet vem jag är eller var jag kommer ifrån få vara anonym få vara mig själv...men det störtsa problemet är väl att jag inte längre är helt hundra på vad jag vill och vem jag är......



Tack ni vet vilka ni är....




Goo Goo Dolls Iris säger jag vad säger du??

Kommentarer
Postat av: samira

ryck upp dig! helgen är på G och nu ska jag tala om för dig vad som händer i ditt liv; På fredag ska du bjuppa över din granne på förfest, ringa steffo o eriko, fylla din pojkvän me alkohol och sen säger jag bara .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback