im not ready to make it nice

Tisdag idag betyder T3 middag med grabbsen <3,ska bli mysigt med sen middag eric ska laga pasta åt oss me like=).
Skola idag vi kom fram till flera saker på temat och tills på torsdag ska jag skriva om stillahavet,intressant tycker jag det gör kanske inte ni.
annars har det varit en överförväntnigarna bra tisdag jag blir bara så glad ibland,jag är sån....
idag har det varit en glad dag så glad att jag var tvungen att ringa mamma och säga hej mamma jag är glad idag bra sa hon=).har varit hemma idag på eftermiddan och tagit det lugnt,imorn är det tandläkaren simmning och sen är det möte vid arton sen ska danne och jag gå å käka middag trevligt.

en annan sak är att jag tyckte att det var tragiskt att se landslagsnubbarna göra parodi på back for god....nu kanske inte jag är helylle svenne och sånt men ffs ja saknar inte Zlatan gör ni?...
pappa var ju där igår på galan alltså kanske ska be om hans åsikt....

nej nu ska jag vila lite till i soffan med tusse baby...

Kommentarer
Postat av: Marie

ja för varken barn eller gift får jag eller blir jag annars... :(

2006-11-14 @ 20:26:29
Postat av: Jennifer

Halloj snutt.. När har du tid för mig? Tänkte komma och hälsa på dig snart. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback