måndag

Tog av mig ringen igår det känns tungt...igår flyttade du nu är det på "riktigt" det känns tungt men jag vet att det är rätt....

Sitter här i soffan med katten,han sover han är så fin världens bästa ,nu är det bara jag och han tre rum och kök en het donna och en vacker katt kung.känns hårt,känns tufft,känns tråkigt.men samtidigt nytt och förvirrande,jag klarar detta det vet jag och det vet jag att du med gör,som jag sa det blir bäst såhär för oss båda...
marie var snäll och sov här med mig i natt det blev borat och äppelpaj för hela slanten älska marie tack så mkt....(nu lägger du av jörgen....)..tusse och jag älskar marie hon får komma hit när hon vill=).
och du jag tänker på dig massa tänker på dig hela tiden,du vet att du gör rätt man ska göra det som känns bäst i ens hjärta jag vet att det suger men så är det....
skola idag det var hårt det var tufft feedback och det var inte alls kul att höra men så är det ibland...
imorgon börjar vi med nytt tema och tar nya tag det kommer vi att göra bättre...
dusch,prison break och nagelmålning de ska bli svarta,satc och några sms så ser min kväll ut...


jag gråter oxå men väldigt sällan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback