me and me

Idag känns ganska bra faktiskt av olika anledningar,en sak jag lärt mig genom detta är att man kan sitta ner i helt i lugn och ro helt själv och bara typ kolla på tv eller så...jag har lärt mig att sitta still helt enkelt,och att vara själv hemma men att sova själv vet jag ju redan nu kommer ta flera veckor kanske månader att vänja sig vid men är man mörkrädd så är man...
igår var Karin här,min älskade Karin värdens bästa Karin jag älskar henne så mkt och vi ses aldeles för sällan men det ska vi ta tag i nu.jag berättade för henne och hon tog det bra min bästa karin som alltid stöttar mig och jag stöttar altid henne och nej vi skickar inte mail till varandra......
Annars då jo det rullar på visst det är tungt men jag vet att det är det rätta,idag ska vi till William och ge honom hans presenter =).stefan och eric är lovley de finns här för mig och stöttar mig på helt olika sätt men de är ju helt olika så..
Idag
simma med marie
vänta på att du ska ringa
gå till william
ta det lugnt hemma ikväll.


nej nu ska ja ta det lugnt och msna och sen ska jag äta frukost/lunch och sen ska jag simma ju=)


marie aj lav ju

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag tycker inte om dig, du ligger med mig flickvän, HALLÅ. jag tycker inte om dig alls. - Björn Rosenström är kung.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback