mkt att göra...

Onsdag idag,T3 middag vart bra så gott med pasta men grabbarna hade mer energi än jag så det blev high life med det funkade..somnade sen utan problem med tusse baby efter SATC.
Idag var det mysmorgon vaknade tidigt och låg kvar i sängen ett bra tag,nu sitter jag här och det är tänkt att jag ska skriva om stilla havet idag ska bli intressant.sen ska jag till tandläkaren jag är livrädd för tandläkaren iaf min....nu kommer de få reda på att jag har en norsk provisorisk lagning men det är ju inte mitt fel att han gör fel från början.....
sen ska jag och marie simma sen är det möte och efter det middag med danne:).
Har jag tur så får jag en trevlig lunch men det är ju inte riktigt klart ännu....
nej nu ska jag laga frulle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback