så var de bara 4....

Fredag idag och min mamma fyller år idag=).Iaf har hunnit med massa idag jag och eric åkte iväg och handlade present åt mamma vid halv tio tiden,vid elva var det krismöte i gruppen i skolan så då var det bara att rusa dit..blandade kännslor men det känns bra endå fan nu fixar vi detta...det vet jag att vi gör,vi är nu en grupp på fyra alla andra är sex men vi rockar endå så det så....=).
Sen fick jag skjuts hem av snälla du sen åt jag världens godastre lunch tack så mycket=).
Nu har jag diskat och städat så nu är jag glad och lugn...
Ska kolla lite på skolarbetet så det blir nog en lugn eftermiddag och ikväll ska vi fira mamma.
jag tycker inte det är nödvändigt att folk ska hålla på och åka bort hela hela tiden jag vill ju att ni ska vara hemma så vi kan göra massa roliga saker.Nu ska jag klappa katten sen ska jag duscha....

he det snx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback