söndag

Fick medicin mot min uringvägsinfektion idag det var skönt,har haft så himla ont hela dagen i hela kroppen men nu är jag på banan igen...
imorgon ska jag jobba natt för första gången, det ska bli kul se hur det funkar och så kul att träffa barnen igen=).
var och handlade med mamma nu ikväll duktiga mig och månadshandla nu har jag yoghurt och mjölk som även jag kan dricka och det är ju bra tycker jag=).
skola hela veckan lång redovisa nästa tisdag och jag vet att vi kommer att göra detta så bra.
nej nu ska jag vila lite och hoppas att jag får lite kontakt med dig.....

tomt,det känns tomt och det är tomt tomt i det blå rummet,en del av mig fattas när du inte är med mig men jag vet att det blir bäst såhär.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback