tack

Jobbade i natt till 07.30 det gick bra barnen sov bra och var så snälla så det var kul ska även jobba på lördag och det ska bli skönt,slipper man sitta hemma och fundera över att man inte tar sig för ngt...pinsama jag.men men det är väl mitt förfall antar jag,har altid varit såhär,kan inte vara själv hemma eller så kan inte inte ha något att göra då blir jag ledsen och deprimerad och då blir jag sur och otrevlig och odräglig och bitchi och det vill jag inte vara -förlåt.
Nu behöver jag iof städa och tvätta min lägenhet ser ut som f*n och det beror enkomma på mig mig mig finns inte längre någon att skylla på och det är ju med mitt fel.för inte är det tusse som stökar till??

anlednigen till att jag är såhär låg är allt möjligt det är ingens fel förutom mitt eget,det är mkt i skolan redovis på tisdag och vi har en enorm press på oss....bläe...ge mig lov och mys ffs...

IMORGON ÄR DEN DEN 1A OCH DÅ FÅR JAG ÖPPNA EN LUCKA I MIN CHOKLADKALENDER SOM JAG FICK AV MAMMA....och det skämms jag inte för,bara du som retar mig jämt men det är ju iaf inte jag som har ett bamse lipsyl...julkalendern börjar ju med vågar man ens säga till dig att man tänker kolla på första avsnittet....men det ska jag nog kanske baka pepparkarkor idag om jag pallar kanske..eller så har jag annat för mig man kan ju hoppas...



tack tack alla ni som står ut med mig tack för att ni är snälla och finns här när jag är elak och hemsk..

jag älskar er så mkt tack,ni vet vilka ni är =)


och du det blir bättre jag lovar ...

ge mig lite tid så blir jag bättre och gladare och trevligara och mig själv igen jag lovar...


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig med fast det inte blev ngn lunch, och jodå man får skylla på tusse.. idag berättade pappa om sin vän jörgen som va lite små jobbig då sjöng jag sången för honom haha ha

2006-11-30 @ 17:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback