Tisdag

Idag är det Tisdag och regnet öser ner,det är ju inte så kul men bättre att det regnar idag än att det regnade igår när vi var ute och traskade med skolan.
Det har börjat gå bättre och bättre att sova själv vilket är väldigigt skönt och i natt sov jag hur bra som helst. Det känns lixom inte lika ensamt längre och det är ju bra.Igår var jag och mamma och henke i alla möbelafärer i hela stan men vi hittade inget jag ville ha=(,jag tror det är som du säger att man har fasnat lite för ikea...
Skola idag mellan 12-15 jag och sara ska gå till biblioteket med kul kul.
Sen ska jag simma sen ska jag se om jag kan charma med mamma till ikea nu när mina favvo pojkar ställt in middagen ikväll de fick väl nog av varandra i helgen,så om jag är duktigt och pluggar nu på morgonen så kan jag vara ledig ikväll och ta det lungt.ska fråga marie om hon vill leka hon var ju så ledsen igår=(.
Pratade med pappa om att göra en walk in closet nu när alla grejjer är borta från det blå rummet,det var en bra ide=) karin var här igår vi kollade på gamla kort heldiga oss vad vi var små..
nej nu kanske jag ska käka frulle tror jag sen ska både pappa och mamma ringa upp mig najs najs=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback