tungt

kom hem för en halvtimme sen...har varit i skolan mellan 10-17 uj uj det var tungt men vi har kommit så långt och nu är vi klara med rapporten och det kännslan är obeskrivlig,men fan vad trött man är beror ju även på att jag sovit länge under en lång tid och ikväll ska jag försöka sova tidigt så jag kommer ifatt. ikväll är det slapp kväll jag och tusse och som jag skrev sova tidigt.
det är tungt för dig det är tungt för mig men du det fixar sig jag lovar....
helg imorgon skola imorn och kanske tjej kväll,jobba hela lördagen då blir jag rik,förmodligen förmodligen träffa dig på söndagen sen ska jag och stefan bo på hotell så himla kul ska det bli jag är så glad.
det blir nog en bra jul endå=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback