birthday

Ha ha ha igår hade vi så jävla kul först var vi ute hos mamma och pappa och skålade i skumpa och käka snittar det var najs.sen åkte vi till papas tapas och åt massa god mat och intog en viss mängd alkohol.maten var jätte god och sen drog vi vidare till perran ha ha ha fan vad kul vi hade vi åt massa nötter och drack massa mer alkohol. och jag blev rätt berusad stefan med vi skrattade åt allt möjligt så vi vek oss dubbla och det var verkligen trevligt.men bar dansandet och allt annat mysko spar vi tills på lördag.kommer ju bli en hård vecka detta med tanka på att Jannette fyller 18 idag (GRATTIS,jag var tvungen att ringa henne två över tolv och härja med henne och säga grattis). så hon ska ha fest på fredag och vi ska ha fest för brorsan på lördag hahaha fylle nylle=).skola två dagar till sen är det helg=).
Bakis lunch mer eric och stefan sen ska jag klippa mig=).
nu ska jag ladda upp bilder från igår=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback