dinner

Nu är jag hemma från middagen igen och det var jätte mysigt och vi skrattade så vi höll på att dö...Faktiskt haha galma minnen från förr och massa annat skojj som kom upp men men man skrattar alltid tillsammans med eric & stefan <3. Vi fotade lite oxå och hahha det var skojj eric tänkte kasta soffan på stefan när han provocerade honom lite för mycket...men men sån är stefan och sån är eric.men man får ta det som en klackspark och bara glida med.
Imorgon fyller min lilla Anna 24 år oj oj och då ska vi hem till dem och fika och mysa och självklart klappa på magen och snacka lite med den=) det är bra för språk utvecklingen kom vi fram till i skolan idag...
nej snart ska jag sova tänkte bara ta och leta reda på sladden till kameran så jag får in bilderna..

-Josephine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback