ego

Pojkarna ligger och sover,danne spelar och tusse bebis sover i sin korg så fint...
idag när jag var ute hos M&P så passade jag på att ta med mig en låda hem från vinden den är full av saker som jag gjorde när jag gick i lågstadiet på slagstaskolan...ska ta och kolla igenom den nu tänkte jag,kan var kul och nyttigt att se tillbaka på vad man själv har gjort och sen tror jag att man kanske kommer lite närmre de barn man själv kommer att jobba med i framtiden.så i det fallet tror jag att jag kan hämta inspiration från mig själv=)


natti natti


nu dör jag i en skrattsalva här....
kollade på mina saker från förr jag hittade matte grejjer jag gjort i ettan samt saker jag skrivit och ritat själv.
det finns alltså bevis på att jag en gång har kunnat matte och tillochmed tyckt att det var kul men någonstans gick det snett....sen hittade jag saker jag gjort på högstadiet back in the days hittade massa foton mest på tove och mig,shit vi har gjort så mycket ihopp..hittade även grejjer som  marie har klottrat i mina block och massa annat...hittade en gammal kalender från 2000 och det var mycket umgänge med eric under en period där,men så har det alltid varit vi umgås väldigt intensivt och så ebbar det ut. men nu är vi vuxna människor som äter tisdagsmiddag tillsammans alltid med stefan med såklart med....aa tänk vad grejjer man gjort=).
hitta två dikter fan vad ja skrattade åt dem typisk fjortis grejj fan var jag var hopplös var så jävla kär i en kille hela högstadiet man jag var så såld på honom...och sen några år senare så bara fnyser jag åt honom och kan inte annt än le åt honom hahha så kär som jag var då....bläää

här kommer två roliga grejjer...

Don´t kiss a boy who´s eyes are black
he kisses u once and never come back
dont kiss a boy whos eyes are browm
he kisses u once then go from town
dont kiss a boy whos eyes are green
he kisses u once and then find another queen
but do kiss a boy whos eyes are blue
he kisses u back and will always love you
 

Lady in red like to do it en BED
Lady in white like to do it all night
Lady in blue like to do it with two
Lady in sweden likte to do it HELA TIDEN..


HAHHA FAN VA KUL JA JAG VET=) ELLERHUR MARIE ??

var iaf kul att kolla igenom bilder och sånt från när man var yngre=)

Kommentarer
Postat av: Marie

hahahahhaha så jävla kasst..

2006-10-08 @ 11:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback